Je versie van Internet Explorer is verouderd

We raden je aan om de brower te updaten of om een andere browser te gebruiken. Hieronder vind je een lijst met de meest populaire browsers. Klik op het icoontje om de pagina te bezoeken waar je de browser kunt downloaden. Nieuwste versie downloaden

×


Algemene informatie

  • Wat is een Bongo-bon?

    Elke cadeaubon van Bongo geeft de ontvanger de keuze uit de talloze belevenissen die bij de cadeaubon horen. Een Bongo-bon is het perfecte alternatief voor een materieel cadeau.

    Elke cadeaubon bevat:

    • Een boekje met een selectie van de beschikbare belevenissen bij de cadeaubon (dit kan gaan om activiteiten, restaurants, verblijven en wellnessarrangementen)
    • Een voucher waarmee de ontvanger de gekozen belevenis kan reserveren

    De cadeaubonnen van Bongo zijn ook beschikbaar in een digitale versie (e-Bongo), die meteen verzonden worden via e-mail.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is een e-Bongo?

    Een e-Bongo is een digitale versie van de cadeaubon in een doosje. Deze cadeaubon wordt via e-mail verzonden en je zult het dus sneller ontvangen dan een cadeaubon in een doosje. Elke e-Bongo bevat:

    • Een Bongo-nummer
    • Een activeringscode
    • Een vervaldatum

    Een e-Bongo wordt op dezelfde manier gebruikt als een cadeaubon in een doosje. Om de lijst met beschikbare belevenissen te raadplegen, dien je jouw e-Bongo te registreren op je account. Zo kun je online reserveren, omruilen, gebruikmaken van onze gratis verlies- en diefstalgarantie en genieten van verschillende andere voordelen.

    Klik hier om te reserveren.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is een cadeaukaart?

    Een cadeaukaart van Bongo werkt op dezelfde manier als een cadeaubon in een doosje: enkel het formaat is verschillend. Cadeaukaarten zijn enkel beschikbaar in winkels en Bongo-shops.

    De meest eenvoudige manier om toegang te krijgen tot de belevenissen op je cadeaukaart is via je account:

    • 1. Registreer je cadeaukaart op je account: je vindt het Bongo-nummer en de activeringscode terug op de achterkant van je cadeaukaart
    • 2. Klik op Mijn cadeaubonnen
    • 3. Klik op Reserveren om een lijst met partners te zien
    • 4. Je kunt een verblijf online reserveren via je account en een verblijf kan direct bij de partner gereserveerd worden

    Als je een activiteit gereserveerd hebt, dien je jouw cadeaukaart mee te brengen en voor te leggen aan de partner.

    Een cadeaukaart kan omgeruild worden via je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Waar kan ik de producten van Bongo kopen?
    1. Online
      Onze cadeaubonnen zijn online beschikbaar op de website van Bongo. Je kunt het assortiment doorzoeken, een bestelling plaatsen en betalen met een van onze betaalmethodes.


    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Geldigheid en andere informatie

  • Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

    De geldigheid van je cadeaubon is afhankelijk van de aankoopdatum en het soort cadeaubon. De meeste cadeaubonnen zijn twee jaar geldig.

    Wanneer de cadeaubon geregistreerd is, vind je de geldigheidsdatum onder “Mijn cadeaubonnen” op je account:

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe kan ik de vervaldatum van mijn cadeaubon controleren?
    • De eenvoudigste manier om de geldigheid van je cadeaubon te controleren is door de Bongo-bon te registreren op je account.

      Je kunt ook de geldigheid van jouw Bongo-bon controleren door te bellen naar de klantenservice.

      1. Voer het Bongo-nummer en de activeringscode in de aangegeven velden in en klik op “Verdergaan”.
      2. Log in op je account of maak een nieuwe account aan door de instructies op het scherm te volgen.
      3. Wanneer de cadeaubon geregistreerd is, vind je de geldigheidsdatum onder “Mijn cadeaubonnen” op je account:

      Als je een e-Bongo hebt, vind je de vervaldatum in de e-mail met je e-Bongo:

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil mijn cadeaubon verlengen, hoe kan ik dit doen?

    Om een cadeaubon te verlengen, dien je de cadeaubon online om te ruilen. Het enige wat je hoeft te doen, is je huidige cadeaubon omruilen naar een gelijkaardige cadeaubon of naar een nieuwe cadeaubon naar keuze.

    Je kunt de cadeaubon online omruilen op je account.

    1. Log in op je account
    2. Klik op “Mijn cadeaubonnen”
    3. Selecteer “Omruilen” en volg vervolgens de instructies op het scherm

    Je nieuwe cadeaubon is twee jaar geldig vanaf de omruildatum.

    Voor meer informatie over het omruilen van cadeaubonnen kun je terecht op de vraag Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om?

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Mijn cadeaubon werd niet geactiveerd, wat doe ik nu?

    Om veiligheidsredenen worden cadeaubonnen geactiveerd na het moment van de aankoop.

    Als de cadeaubon online aangekocht werd, wordt de bon binnen de 30 minuten geactiveerd. Als de cadeaubon in een winkel aangekocht werd, kan het tot 24 uur duren voordat de bon geactiveerd is.

    Als deze tijdsperiode verlopen is voor cadeaubonnen die online zijn aangekocht, gelieve dan je volledige naam, e-mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt, bestelnummer en Bongo-nummer te sturen naar infoNL@smartbox.com

    Voor cadeaubonnen aangekocht in de winkel, gelieve je aankoopbewijs en Bongo-nummer te sturen naar infoNL@smartbox.com. Zonder aankoopbewijs kunnen we je Bongo niet activeren.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe en waarom registreer ik mijn cadeaubon?

    De beste manier om je cadeaubon online te beheren is op je account. Als je de cadeaubon registreert, kun je:

    1. een bijgewerkte lijst met alle partners bekijken die beschikbaar zijn in je cadeaubon
    2. online een verblijf reserveren voor cadeaubonnen met overnachtingen
    3. de geldigheid van je cadeaubon controleren
    4. je cadeaubon omruilen
    5. van onze verlies- en diefstalgarantie genieten

    Klik hier om een cadeaubon te registreren en voer je Bongo-nummer en activeringscode in.

    Als je Bongo-nummer niet uit 9 of 3 cijfers bestaat, gelieve dan op Bongo-nummer met ander formaat te klikken voor het registreren van jouw cadeaubon.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is de verlies- en diefstalgarantie van Bongo?

    Wanneer je jouw cadeaubon registreert op je account, ben je automatisch beschermd tegen het verlies of de diefstal van je cadeaubon.

    Klik hier om een cadeaubon te registreren en voer je Bongo-nummer en activeringscode in.

    Als je cadeaubon verloren is of gestolen werd en niet gebruikt werd in de tussenperiode, kun je jouw oude Bongo-bon omruilen naar een nieuwe cadeaubon op je account. Als je de bon omruilt, wordt de oude cadeaubon onmiddellijk gedeactiveerd.

    Gelieve op te merken dat een nieuwe cadeaubon enkel verstuurd kan worden naar de persoon die de originele cadeaubon geregistreerd heeft.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Bestelling en betaling

  • Ik heb een promocode: hoe gebruik ik deze code?

    Voer de code in onder het veld “Promocode” bij het bestellen.

    Wanneer je op “Toevoegen” klikt, wordt de promocode toegevoegd aan je bestelling en wordt je bestelling bijgewerkt.

    Gelieve op te merken dat je slechts één kunt promocode gebruiken per bestelling.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een bestelling geplaatst op de website, kan ik de bestelling annuleren of bijwerken?

    Als een bestelling eenmaal geplaatst is, kan de bestelling niet geannuleerd of bijgewerkt worden, omdat het dan in verwerking is.

    Je kunt echter binnen de 14 dagen na ontvangst afzien van de aankoop van een cadeaubon die online aangekocht werd, zonder een reden op te geven of een vergoeding te betalen. Gelieve op te merken dat je instaat voor de kosten van de retourzending, indien van toepassing.

    Gelieve onze klantendienst te contacteren om een terugbetaling aan te vragen. Gelieve op te merken dat het tot 14 dagen kan duren voordat je aanvraag verwerkt wordt.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Welke betaalmethodes kan ik kiezen?

    Online betalen

    Betalen kan met een creditcard, via Paypal, met iDEAL of met Bongo-krediet.

    Creditcard: :

    • - Visa
    • - Mastercard
    • - Amex

    Het totaal bedrag van jouw bestelling wordt direct verrekend met je creditcard op de dag van aankoop. Op de site zijn jouw bankgegevens beveiligd zodat jouw informatie veilig en vertrouwelijk blijft tijdens het betalen (beveiligde toegang door TSL 1.2-versleuteling).

    PayPal :

    Het is mogelijk te betalen via PayPal. Nadat je PayPal als betaalmethode hebt geselecteerd, wordt er een nieuw venster geopend waarop je kunt inloggen op jouw PayPal-account.

    iDEAL :

    In de checkout kies je voor “Betaling via iDEAL”. Je klikt op “Bevestig bestelling” en je komt op de beveiligde betaalpagina terecht van Ingenico. Hier selecteer je jouw bank in de uitschuiflijst en bevestigt de bank.

    Met cadeaubon:

    Voor meer informatie over hoe je kunt betalen met deze betaalmethode, kun je terecht op de vraag:Hoe betaal ik mijn bestelling met een cadeaubon?

    Bongo-krediet :

    Voor meer informatie over het betalen met je Bongo-krediet kun je terecht bij de vraag: Ik heb Bongo-krediet, hoe kan ik dit gebruiken?

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe betaal ik mijn bestelling met een cadeaubon?

    Je kunt je cadeaubon gebruiken om producten aan te kopen op onze website (exclusief verzendkosten).

    1. Bezoek www.bongo. nl en selecteer de gewenste Bongo. Ga vervolgens verder naar het winkelmandje.
    2. Voer het nummer van je cadeaubon en de activeringscode in en klik op “Toevoegen”.
    3. Je cadeaubon wordt toegevoegd aan je bestelling en het bedrag dat je dient te betalen wordt bijgewerkt.
    4. Indien de gekozen Bongo duurder is dan de waarde van je cadeaubon, kun je een extra betaalmethode selecteren en je bestelling bevestigen.

    Gelieve op te merken dat het niet mogelijk is om een promocode te gebruiken als je betaalt met een cadeaubon.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Is het veilig om online te betalen?

    Betalingen die uitgevoerd worden op onze website worden beheerd door het online betaalplatform Ogone. Dit betekent dat jouw kaartgegevens niet aan ons doorgegeven worden tijdens de betaling

    De overdracht van de betaalgegevens wordt beschermd en versleuteld door het Secure Socket Layer (SSL 3) protocol, dat tot op heden het veiligste en meest gebruikte systeem op e-commerce websites is.

    Je kunt met een gerust hart online betalen op onze website.

    De nieuwe Europese wet Payment Service Directive 2 (PSD2) maakt online betalen veiliger. Wanneer je een betaling uitvoert, word je mogelijk omgeleid naar een externe pagina om de betaalpas of creditcard te verifiëren. Mocht je problemen ondervinden, gelieve dan contact op te nemen met je bank voor ondersteuning.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb Bongo-krediet, hoe kan ik dit gebruiken?

    Je kunt je Bongo-krediet gebruiken om producten aan te kopen op onze website (exclusief verzendkosten).

    1. Bezoek www.bongo.nl en selecteer de gewenste cadeaubon. Ga vervolgens verder naar het winkelmandje.
    2. Voer het nummer van je Bongo-krediet en de bevestigingscode in je winkelmandje in en klik op “Toevoegen”.
    3. Je Bongo-krediet wordt toegevoegd aan je bestelling en het bedrag dat je dient te betalen wordt bijgewerkt.
    4. Indien de gekozen cadeaubon duurder is dan je Bongo-krediet, kun je een extra betaalmethode selecteren en je bestelIing bevestigen.

    Gelieve op te merken dat het niet mogelijk is om een promocode te gebruiken als je betaalt met Bongo-krediet.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een bestelling geplaatst en heb een btw-factuur nodig, wat doe ik nu?

    Gelieve onze klantendienst te contacteren om een btw-factuur aan te vragen.

    Gelieve je bestelnummer klaar te houden wanneer je belt. Het kan tot 7 dagen duren voordat je verzoek verwerkt wordt.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is “als gast afrekenen”?

    Als gast afrekenen is de snelste en eenvoudigste manier om een cadeaubon te kopen zonder in te loggen of een account aan te maken.

    Als je niet inlogt of een account aanmaakt tijdens je aankoop, word je doorverwezen naar de pagina waar je als gast kunt afrekenen en je bestelling kunt plaatsen.

    Wanneer je bestelling geplaatst is, ontvang je een bevestigingsmail met de gegevens van je aankoop.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik mijn Bongo-krediet gebruiken als ik afreken als gast?

    Ja, alle betaalmethodes die beschikbaar zijn op de website van Bongo kunnen gebruikt worden als je als gast afrekent.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb als gast afgerekend bij de aankoop van mijn cadeaubon, waarom vind ik de bon niet op mijn account?

    Als je als gast afrekent, ben je niet ingelogd op je account. Daarom is je cadeaubon nog niet beschikbaar op je account.

    Gelieve deze stappen te volgen om je cadeaubon te linken aan je account:

    • 1. Log in op je account
    • 2. Selecteer “Mijn Bongo registreren”.
    • 3. Voer het Bongo-nummer en de activeringscode in, die je vindt in je bevestigingsmail

    De cadeaubon is nu zichtbaar op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen nadat ik als gast afgerekend heb. Wat doe ik nu?

    Gelieve onze klantendienst te contacteren: we doen ons best om je verder te helpen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Informatie over de levering

  • Welke leveringsmethodes kan ik kiezen?

    Voor de levering van je Bongo-doosje heb je de keuze uit twee opties:

    1. PostNL

      Je bestelling wordt op een adres naar keuze geleverd

      Verzendkosten: € 3,99. Verzending is volledig gratis vanaf € 35

      Leveringstermijn: 1 tot 2 werkdagen (bestelling vóór 13.00 uur op een werkdag)

    2. UPS Access Point

      Je selecteert een UPS-afhaalpunt bij jou in de buurt

      Verzendkosten: € 3,99. Verzending is volledig gratis vanaf € 35

      Leveringstermijn: 2 tot 5 werkdagen (bestelling vóór 13.00 uur op een werkdag)

    Je zult per SMS of e-mail op de hoogte gebracht worden wanneer je Bongo in het UPS Access Point is aangekomen. Je hebt dan 14 dagen de tijd om jouw Bongo af te halen, daarna zal je bestelling automatisch retour worden gestuurd.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een e-Bongo besteld, wanneer zal ik dit ontvangen?

    Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, zul je een bevestigingsmail ontvangen. Deze e-mail bevat enkel het referentienummer, niet de e-Bongo.

    Je zult de e-Bongo in een tweede e-mail ontvangen, die binnen de twee uur na het plaatsen van je bestelling verstuurd wordt. Als je de e-Bongo na twee uur nog niet ontvangen hebt, dan raden we je aan om je ongewenste berichten na te kijken. Als je een Gmail-account hebt, bekijk dan ook de e-mails onder “Promoties”.

    Je kunt de e-Bongo ook op je account vinden:

    1. Log in op je account
    2. Selecteer Mijn bestellingen en omruilingen, waar je de optie zult terugvinden om de e-Bongo te downloaden of te printen:

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik een cadeaubon bestellen en het aan iemand anders laten leveren?

    Uiteraard! We leveren de cadeaubon op een adres naar keuze. Hiervoor dien je enkel het adres van de ontvanger in te geven onder “leveringsadres” wanneer je jouw bestelling plaatst, zodat het verschillend is aan het facturatieadres.

    Je kunt de verzending bovendien personaliseren met een berichtje voor de ontvanger. We raden je aan dat je het bericht zorgvuldig nakijkt voordat je de bestelling plaatst, want we kunnen de tekst niet aanpassen als je bestelling eenmaal voltooid is.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Een belevenis of verblijf reserveren

  • Waar vind ik een lijst met partners die bij mijn cadeaubon horen?

    Volg deze stappen om de complete lijst met partners na te kijken die bij je cadeaubon horen:

    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op Reserveren om de lijst met alle beschikbare partners te bekijken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Er is een partner in het boekje die ik niet terugvind op mijn account. Wat doe ik nu?

    De lijst met partners wordt regelmatig aangepast. Daarom raden we je aan om een partner te kiezen uit de lijst met beschikbare partners op je account. Volg deze stappen om de lijst te bekijken:

    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op een cadeaubon om de lijst met alle beschikbare partners te bekijken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe reserveer ik een belevenis (actie, wellness, eten en drinken)?

    Een belevenis dient direct bij de gekozen partner gereserveerd te worden. Neem contact met hen op en laat hen weten dat je met een cadeaubon van Bongo reserveert.

    Je vindt hun contactgegevens in het boekje of in de volledige lijst met partners op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Welke documenten moet ik meenemen naar de belevenis?

    Heb je een verblijf geboekt? Gelieve het volgende mee te nemen:

    - Een kopie van je bevestigingsmail

    - Je Bongo-bon

    Heb je een activiteit geboekt? Gelieve het volgende mee te nemen:

    - Je Bongo-bon

    - Een kopie van de bevestigingsmail die je hebt gekregen van de partner

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe reserveer ik met de Bongo ‘Kranten & Magazines’?
    1. Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren op je account.
    2. Log in en selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Selecteer Details Bekijken om de lijst met beschikbare abonnementen te bekijken
    4. Kies jouw favoriete magazine of krant
    5. Vul je adresgegevens in zodat jouw bestelling op het juiste adres geleverd wordt

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe gebruik ik mijn bioscoopbon?
    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Log in en selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op “Codes Ophalen”
    4. Wanneer je nogmaals op Codes ophalen klikt, ontvang je een e-mail met de codes die je kunt laten zien bij de bioscoop.
      Heb je de e-mail met je Kinepolis codes niet ontvangen? Dan raden we je aan om de map met ongewenste e-mails te controleren.

    Heb je een Bongo Movie & Meal? Gelieve eerst je Kinepolis codes op te halen voordat je naar het restaurant gaat. Als je de cadeaubon verzilvert in het restaurant, kun je niet meer je bioscoopcodes ophalen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe reserveer ik een verblijf?

    De eenvoudigste manier om een verblijf te reserveren is online op je account.

    1. Registreer je cadeaubon op je account.
    2. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen.
    3. Selecteer de Reserveren-knop naast de cadeaubon die je wil gebruiken.
    4. Je kunt nu het verblijf kiezen dat je wenst uit de lijst. Je kunt ook filteren op naam, datum en locatie. Bovendien is het mogelijk om meer informatie te bekijken over een specifiek verblijf door te klikken op de partner.
    5. Selecteer de gewenste data en klik op “Verder” wanneer je klaar bent om te reserveren.
      • o Groene datums zijn onmiddellijk beschikbaar
      • o Gele datums geven aan dat je een reserveringsverzoek moet aanvragen
      • o Grijze datums zijn niet beschikbaar
    6. Klik op “Verdergaan” wanneer alle gegevens correct zijn.
    7. Vul je persoonlijke gegevens in, vink het vakje aan dat je de algemene reserveringsvoorwaarden gelezen hebt en selecteer “Reserveren”.
    8. Je reservering of reserveringsaanvraag is nu voltooid.

    Als je een reservering maakt die onmiddellijk beschikbaar is, dan zal je een bevestigingsmail van de reservering ontvangen. Als je een reservering aangevraagd hebt, zal je een e-mail ontvangen met de gegevens van je reserveringsaanvraag.

    Vergeet niet dat je de bevestigingsmail van je reservering dient uit te printen en voor te leggen wanneer je aankomt voor je verblijf.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik een verblijf reserveren dat beschikbaar is een andere cadeaubon?

    Als je cadeaubon beperkte beschikbaarheid heeft voor je gekozen locatie of datums, dan is het mogelijk om een verblijf uit een andere cadeaubon te reserveren. Deze andere reserveringsmogelijkheden worden je voorgesteld wanneer je een zoekopdracht uitvoert bij het reserveren.

    Sommige verblijven uit een andere cadeaubon kunnen zonder bijkomende kosten gereserveerd worden, terwijl je bij sommige verblijven een vergoeding betaalt voor het verschil tussen de cadeaubonnen. Bijkomende kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het reserveren.

    Als je kiest voor een verblijf uit een andere cadeaubon, dan wordt je huidige cadeaubon automatisch omgeruild naar de nieuwe cadeaubon.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Op welk tijdstip dien ik aan te komen op de dag van mijn reservering?

    De inchecktijden zijn verschillend voor elke partner. Gelieve de gegevens van je reservering na te kijken op je account.

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Klik op “Details bekijken” voor meer informatie over je reservering

    Als de nodige informatie niet beschikbaar is, kun je direct contact opnemen met de partner via de aangegeven contactgegevens.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een reservering maar ik dien de reservering te wijzigen of annuleren, wat doe ik nu?

    Ik heb een belevenis gereserveerd (eten en drinken, wellness, actie)

    Contacteer de partner direct om de belevenis te wijzigen of annuleren. Gelieve op te merken dat de mogelijkheid om de activiteit te wijzigen of annuleren afhankelijk is van de annuleringsvoorwaarden van de partner.

    Je vindt alle contactgegevens van de partner in het boekje bij het Bongo-doosje of op de lijst op je account:

    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op een cadeaubon om de lijst met alle beschikbare partners te bekijken

    Ik heb een verblijf gereserveerd

    Als je verblijf 10 of meer dagen verwijderd is, kun je het gratis online annuleren:

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer “Annuleren” om je verblijf te annuleren
    3. Je reservering wordt vervolgens geannuleerd en je cadeaubon wordt opnieuw geactiveerd. Je kunt daarna een nieuwe reservering maken.

    Als je verblijf minder dan 10 dagen verwijderd is, is het niet mogelijk om je reservering te wijzigen of te annuleren.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil een belevenis of verblijf reserveren, maar ik vind geen beschikbaarheid, wat doe ik nu?

    Voor verblijven

    We hebben jammer genoeg geen controle over de beschikbaarheid van de partner. Elke partner kiest zelf hun beschikbaarheid, zodat ze het aantal kamers kunnen beheren. Daarom is het mogelijk dat een partner slechts een specifiek aantal kamers aan Bongo toewijst, wat ertoe kan leiden dat er met een “first come, first served”-principe gewerkt wordt.

    We raden je aan om je datums aan te passen of een andere partner te kiezen uit onze selectie.

    Voor belevenissen

    Veel van onze partners zijn kleine of middelgrote zaken en kunnen misschien niet meteen op je aanvraag antwoorden. Daarom raden we je aan om partners op verschillende tijdstippen doorheen de dag te contacteren en, indien mogelijk, telefonisch een bericht achter te laten om je terug te bellen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen voor mijn reservering, wat doe ik nu?

    Als je een reservering aangevraagd hebt:

    Het kan tot 24 uur duren voordat je een antwoord ontvangt op je reserveringsaanvraag. Gelieve op te merken dat je reservering enkel bevestigd wordt als de partner je verzoek aanvaardt. Als de partner niet kan ingaan op je aanvraag, dan wordt je verzoek geannuleerd en kun je een nieuwe reservering maken bij een andere partner.

    Voor verblijven met onmiddellijke beschikbaarheid:

    Gelieve je ongewenste berichten na te kijken als je geen reserveringsbevestiging ontvangen hebt, aangezien het per ongeluk in de verkeerde map kan terechtkomen.

    Je kunt de status van je reservering ook nakijken op je account:

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer Details bekijken om je reservering te bekijken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Zijn er speciale voorwaarden verbonden aan belevenissen?

    De meeste belevenissen van onze partners hebben geen speciale voorwaarden, maar een aantal activiteiten hebben mogelijk leeftijds- of gewichtsrestricties. Het is ook mogelijk dat enkele belevenissen niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. We raden je aan om de informatie die te vinden is op de partnerpagina na te kijken op je account.

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer Details bekijken voor meer informatie over de belevenis

    Als de nodige informatie niet beschikbaar is op de partnerpagina, kun je direct contact met hen opnemen met de aangegeven contactgegevens.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kunnen mijn kinderen meekomen als ik een belevenis of verblijf reserveer?

    Alle cadeaubonnen bieden een verblijf of belevenis voor een bepaald aantal personen. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de partner is het mogelijk om extra personen toe te voegen aan je reservering voor bijkomende kosten.

    Gelieve de partner te contacteren als je wilt aanvragen dat je kinderen of andere personen meekomen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik mijn huisdier meebrengen als ik een belevenis of verblijf reserveer?

    Huisdieren zijn niet toegelaten bij alle hotels, restaurants of andere zaken. Voor meer informatie kun je terecht op de partnerpagina op je account.

    Als de nodige informatie niet beschikbaar is op de partnerpagina, kun je direct contact met hen opnemen met de aangegeven contactgegevens.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Cadeaubon omruilen of verlengen

  • Kan ik mijn cadeaubon omruilen?

    Je kunt een cadeaubon op elk moment omruilen naar een nieuwe cadeaubon gedurende de geldigheidsperiode.

    Je kunt je cadeaubon omruilen naar een e-Bongo met dezelfde of een hogere waarde. Het is eveneens mogelijk om een cadeaubon om te ruilen naar een cadeaubon met een doosje. In dit geval worden € 10 verwerkingskosten aangerekend. Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het verlengen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

    De eenvoudigste manier om je cadeaubon om te ruilen is via je account. Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren voordat je deze kunt omruilen.

    Wil je graag meer informatie over online omruilen, gelieve dan de informatie onder Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om? te bekijken.

    Log in om je cadeaubon om te ruilen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik mijn cadeaubon verlengen?

    Je kunt je cadeaubon op elk moment verlengen gedurende de geldigheidsperiode, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Om je cadeaubon te verlengen, dien je de bon online om te ruilen. Je kiest dezelfde of een andere cadeaubon met dezelfde waarde en deze nieuwe cadeaubon heeft een nieuwe geldigheidsperiode van twee jaar vanaf de omruildatum.

    Log in om je cadeaubon te verlengen.

    Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het verlengen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

    Wil je graag meer informatie over online omruilen, gelieve dan de informatie onder Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om? te bekijken.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Mijn cadeaubon is vervallen, kan ik de bon nog omruilen of verlengen?

    - De vervaldatum is minder dan 6 maanden geleden
    Het is mogelijk om de cadeaubon binnen de 6 maanden na de vervaldatum om te ruilen of te verlengen, maar gelieve op te merken dat € 15 aangerekend wordt.
    Log in om je cadeaubon te verlengen of om te ruilen.

    - De vervaldatum is meer dan 6 maanden geleden
    Het is jammer genoeg niet mogelijk om een cadeaubon te verlengen of om te ruilen als de geldigheidsdatum van de bon meer dan 6 maanden verstreken is. Onze excuses voor dit ongemak.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik een cadeaubon in een doosje omruilen naar een e-Bongo?

    Je kunt een cadeaubon in een doosje online omruilen naar een e-Bongo door onze stappen voor het omruilen van cadeaubonnen te volgen en een e-Bongo te kiezen.

    Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren voordat je deze kunt omruilen.

    Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het omruilen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

    Wil je graag meer informatie over online omruilen, gelieve dan de informatie onder Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om? te bekijken.

    Log in op je account om je cadeaubon om te ruilen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om?

    De eenvoudigste manier om je cadeaubon om te ruilen is op je account. Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren.

    1. Log in op je account en ga naar de sectie Mijn cadeaubonnen. Kies de cadeaubon die je wilt omruilen of verlengen.
    2. Klik op de knop Omruilen.
    3. Kies de Bongo die je wilt hebben en klik op de knop Omruilen naar deze cadeaubon. Wil je je cadeaubon verlengen? Selecteer uit de lijst de Bongo die je al hebt.
    4. Je kunt nu de keuze maken of je de cadeaubon wilt ruilen voor een cadeaubon in een doosje of een e-Bongo. Heb je gekozen voor een cadeaubon in een doosje of voor een bon met een hogere waarde? Dan hoef je alleen je betalingsgegevens in te voeren.

      Nadat de omruiling voltooid is, wordt je e-Bongo automatisch geregistreerd op je account. Heb je gekozen voor een cadeaubon in een doosje? Dan wordt deze geleverd via de door jouw gekozen leveringsmethode.

      Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het omruilen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

      Omruilen naar een cadeaubon met een lagere waarde
      Het is jammer genoeg niet mogelijk om een cadeaubon om te ruilen naar een bon met een lagere waarde. We hebben echter een ruim aanbod aan cadeaubonnen die beschikbaar zijn voor je omruiling. Log in op je account om al je cadeaubonnen te bekijken.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik zien welke belevenissen een cadeaubon bevat voordat ik mijn bon omruil?

    Je hebt tijdens het omruilen de mogelijkheid om alle beschikbare cadeaubonnen te bekijken.
    Klik op een van de cadeaubonnen om een volledige lijst met partners te zien.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb mijn cadeaubon omgeruild, waarom zie ik mijn nieuwe cadeaubon niet op mijn account?

    Na het omruilen dien je de nieuwe cadeaubon te registreren op je account.

    Als je de cadeaubon omgeruild hebt naar een e-Bongo, ontvang je binnen de 30 minuten een e-mail met de digitale cadeaubon. Je kunt de gegevens op deze e-mail gebruiken om je nieuwe cadeaubon te registreren op je account.

    Klik hier om een cadeaubon te registreren als je de e-mail al ontvangen hebt.

    Als je een cadeaubon in een doosje geselecteerd hebt, dien je te wachten tot de cadeaubon geleverd wordt voordat je de bon kunt registreren op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb mijn nieuwe e-Bongo niet ontvangen, wat doe ik nu?

    De nieuwe e-Bongo wordt binnen de 30 minuten verstuurd via e-mail na het voltooien van de omruiling. Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, gelieve dan je ongewenste berichten na te kijken.

    Indien je de e-mail na 30 minuten nog niet ontvangen hebt, vind je de gegevens van de e-Bongo terug onder “Mijn bestellingen en omruilingen” op je account. Je kunt deze gegevens gebruiken om de e-Bongo te registreren op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • I heb er spijt van dat ik mijn cadeaubon omgeruild heb, wat doe Ik nu?

    Bij Bongo kun je onbeperkt omruilen: dat betekent dat je jouw cadeaubon zo vaak je wil kunt omruilen totdat je de bon gevonden hebt waarmee je gelukkig bent.

    Als je jouw cadeaubon omgeruild hebt naar een cadeaubon met een hogere waarde, dan kun je de bon binnen de 14 dagen retourneren. Gelieve onze klantendienst te contacteren voor meer informatie.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Welke betaalmethodes zijn beschikbaar als ik mijn cadeaubon wil upgraden?

    We aanvaarden Visa, Mastercard en PayPal als betaalmethode bij het omruilen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Account bij Bongo

  • Hoe maak ik een account aan bij Bongo?

    De eenvoudigste manier om je cadeaubon online te beheren is op je account. Met een account kun je:

    • online een verblijf reserveren
    • je cadeaubon omruilen
    • de vervaldatum van je cadeaubon nakijken
    • toegang krijgen tot een bijgewerkte lijst met alle belevenissen die bij je cadeaubon horen
    • je cadeaubon downloaden of printen als je een e-Bongo hebt
    • genieten van onze verlies- en diefstalgarantie als je cadeaubon geregistreerd is op je account

    Het is snel en eenvoudig om een account aan te maken: klik op de onderstaande knop en volg de instructies op het scherm:

    Account aanmaken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat doe ik nu?
    1. Bezoek de login-pagina en klik op “Wachtwoord vergeten?”
    2. Voer je e-mailadres in en klik op “Wachtwoord opnieuw instellen”
    3. Je ontvangt een resetlink via e-mail, waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil mijn account verwijderen, wat doe ik nu?

    Je kunt je account verwijderen door dit aan te vragen bij DPO@bongo.nl. Gelieve je volledige naam en het e-mailadres dat gelinkt is met je account te laten weten.

    Om veiligheidsredenen dien je ook een scan of foto van een identiteitsbewijs met foto bij te voegen.

    Gelieve op te merken dat je account niet opnieuw geactiveerd kan worden wanneer je account verwijderd is. Alle gegevens, inclusief geregistreerde cadeaubonnen en bestellingen, zullen niet langer beschikbaar zijn na het verwijderen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil geen e-mails van Bongo ontvangen. Wat moet ik hiervoor doen?

    Er zijn drie manieren om je af te melden van onze e-mails:

    1. Klik op de “Uitschrijven”-link die je onderaan elke nieuwsbrief vindt
    2. Je kunt je voorkeuren bijwerken op je account. Log in op je account, selecteer “Mijn gegevens” en werk je voorkeuren bij:
    3. Neem contact met op onze klantendienst om dit aan te vragen

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Algemene informatie

  • Wat is een Bongo-bon?

    Elke cadeaubon van Bongo geeft de ontvanger de keuze uit de talloze belevenissen die bij de cadeaubon horen. Een Bongo-bon is het perfecte alternatief voor een materieel cadeau.

    Elke cadeaubon bevat:

    • Een boekje met een selectie van de beschikbare belevenissen bij de cadeaubon (dit kan gaan om activiteiten, restaurants, verblijven en wellnessarrangementen)
    • Een voucher waarmee de ontvanger de gekozen belevenis kan reserveren

    De cadeaubonnen van Bongo zijn ook beschikbaar in een digitale versie (e-Bongo), die meteen verzonden worden via e-mail.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is een e-Bongo?

    Een e-Bongo is een digitale versie van de cadeaubon in een doosje. Deze cadeaubon wordt via e-mail verzonden en je zult het dus sneller ontvangen dan een cadeaubon in een doosje. Elke e-Bongo bevat:

    • Een Bongo-nummer
    • Een activeringscode
    • Een vervaldatum

    Een e-Bongo wordt op dezelfde manier gebruikt als een cadeaubon in een doosje. Om de lijst met beschikbare belevenissen te raadplegen, dien je jouw e-Bongo te registreren op je account. Zo kun je online reserveren, omruilen, gebruikmaken van onze gratis verlies- en diefstalgarantie en genieten van verschillende andere voordelen.

    Klik hier om te reserveren.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is een cadeaukaart?

    Een cadeaukaart van Bongo werkt op dezelfde manier als een cadeaubon in een doosje: enkel het formaat is verschillend. Cadeaukaarten zijn enkel beschikbaar in winkels en Bongo-shops.

    De meest eenvoudige manier om toegang te krijgen tot de belevenissen op je cadeaukaart is via je account:

    • 1. Registreer je cadeaukaart op je account: je vindt het Bongo-nummer en de activeringscode terug op de achterkant van je cadeaukaart
    • 2. Klik op Mijn cadeaubonnen
    • 3. Klik op Reserveren om een lijst met partners te zien
    • 4. Je kunt een verblijf online reserveren via je account en een verblijf kan direct bij de partner gereserveerd worden

    Als je een activiteit gereserveerd hebt, dien je jouw cadeaukaart mee te brengen en voor te leggen aan de partner.

    Een cadeaukaart kan omgeruild worden via je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Waar kan ik de producten van Bongo kopen?
    1. Online
      Onze cadeaubonnen zijn online beschikbaar op de website van Bongo. Je kunt het assortiment doorzoeken, een bestelling plaatsen en betalen met een van onze betaalmethodes.


    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Geldigheid en andere informatie

  • Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?

    De geldigheid van je cadeaubon is afhankelijk van de aankoopdatum en het soort cadeaubon. De meeste cadeaubonnen zijn twee jaar geldig.

    Wanneer de cadeaubon geregistreerd is, vind je de geldigheidsdatum onder “Mijn cadeaubonnen” op je account:

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe kan ik de vervaldatum van mijn cadeaubon controleren?
    • De eenvoudigste manier om de geldigheid van je cadeaubon te controleren is door de Bongo-bon te registreren op je account.

      Je kunt ook de geldigheid van jouw Bongo-bon controleren door te bellen naar de klantenservice.

      1. Voer het Bongo-nummer en de activeringscode in de aangegeven velden in en klik op “Verdergaan”.
      2. Log in op je account of maak een nieuwe account aan door de instructies op het scherm te volgen.
      3. Wanneer de cadeaubon geregistreerd is, vind je de geldigheidsdatum onder “Mijn cadeaubonnen” op je account:

      Als je een e-Bongo hebt, vind je de vervaldatum in de e-mail met je e-Bongo:

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil mijn cadeaubon verlengen, hoe kan ik dit doen?

    Om een cadeaubon te verlengen, dien je de cadeaubon online om te ruilen. Het enige wat je hoeft te doen, is je huidige cadeaubon omruilen naar een gelijkaardige cadeaubon of naar een nieuwe cadeaubon naar keuze.

    Je kunt de cadeaubon online omruilen op je account.

    1. Log in op je account
    2. Klik op “Mijn cadeaubonnen”
    3. Selecteer “Omruilen” en volg vervolgens de instructies op het scherm

    Je nieuwe cadeaubon is twee jaar geldig vanaf de omruildatum.

    Voor meer informatie over het omruilen van cadeaubonnen kun je terecht op de vraag Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om?

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Mijn cadeaubon werd niet geactiveerd, wat doe ik nu?

    Om veiligheidsredenen worden cadeaubonnen geactiveerd na het moment van de aankoop.

    Als de cadeaubon online aangekocht werd, wordt de bon binnen de 30 minuten geactiveerd. Als de cadeaubon in een winkel aangekocht werd, kan het tot 24 uur duren voordat de bon geactiveerd is.

    Als deze tijdsperiode verlopen is voor cadeaubonnen die online zijn aangekocht, gelieve dan je volledige naam, e-mailadres waarmee je je account aangemaakt hebt, bestelnummer en Bongo-nummer te sturen naar infoNL@smartbox.com

    Voor cadeaubonnen aangekocht in de winkel, gelieve je aankoopbewijs en Bongo-nummer te sturen naar infoNL@smartbox.com. Zonder aankoopbewijs kunnen we je Bongo niet activeren.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe en waarom registreer ik mijn cadeaubon?

    De beste manier om je cadeaubon online te beheren is op je account. Als je de cadeaubon registreert, kun je:

    1. een bijgewerkte lijst met alle partners bekijken die beschikbaar zijn in je cadeaubon
    2. online een verblijf reserveren voor cadeaubonnen met overnachtingen
    3. de geldigheid van je cadeaubon controleren
    4. je cadeaubon omruilen
    5. van onze verlies- en diefstalgarantie genieten

    Klik hier om een cadeaubon te registreren en voer je Bongo-nummer en activeringscode in.

    Als je Bongo-nummer niet uit 9 of 3 cijfers bestaat, gelieve dan op Bongo-nummer met ander formaat te klikken voor het registreren van jouw cadeaubon.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is de verlies- en diefstalgarantie van Bongo?

    Wanneer je jouw cadeaubon registreert op je account, ben je automatisch beschermd tegen het verlies of de diefstal van je cadeaubon.

    Klik hier om een cadeaubon te registreren en voer je Bongo-nummer en activeringscode in.

    Als je cadeaubon verloren is of gestolen werd en niet gebruikt werd in de tussenperiode, kun je jouw oude Bongo-bon omruilen naar een nieuwe cadeaubon op je account. Als je de bon omruilt, wordt de oude cadeaubon onmiddellijk gedeactiveerd.

    Gelieve op te merken dat een nieuwe cadeaubon enkel verstuurd kan worden naar de persoon die de originele cadeaubon geregistreerd heeft.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Bestelling en betaling

  • Ik heb een promocode: hoe gebruik ik deze code?

    Voer de code in onder het veld “Promocode” bij het bestellen.

    Wanneer je op “Toevoegen” klikt, wordt de promocode toegevoegd aan je bestelling en wordt je bestelling bijgewerkt.

    Gelieve op te merken dat je slechts één kunt promocode gebruiken per bestelling.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een bestelling geplaatst op de website, kan ik de bestelling annuleren of bijwerken?

    Als een bestelling eenmaal geplaatst is, kan de bestelling niet geannuleerd of bijgewerkt worden, omdat het dan in verwerking is.

    Je kunt echter binnen de 14 dagen na ontvangst afzien van de aankoop van een cadeaubon die online aangekocht werd, zonder een reden op te geven of een vergoeding te betalen. Gelieve op te merken dat je instaat voor de kosten van de retourzending, indien van toepassing.

    Gelieve onze klantendienst te contacteren om een terugbetaling aan te vragen. Gelieve op te merken dat het tot 14 dagen kan duren voordat je aanvraag verwerkt wordt.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Welke betaalmethodes kan ik kiezen?

    Online betalen

    Betalen kan met een creditcard, via Paypal, met iDEAL of met Bongo-krediet.

    Creditcard: :

    • - Visa
    • - Mastercard
    • - Amex

    Het totaal bedrag van jouw bestelling wordt direct verrekend met je creditcard op de dag van aankoop. Op de site zijn jouw bankgegevens beveiligd zodat jouw informatie veilig en vertrouwelijk blijft tijdens het betalen (beveiligde toegang door TSL 1.2-versleuteling).

    PayPal :

    Het is mogelijk te betalen via PayPal. Nadat je PayPal als betaalmethode hebt geselecteerd, wordt er een nieuw venster geopend waarop je kunt inloggen op jouw PayPal-account.

    iDEAL :

    In de checkout kies je voor “Betaling via iDEAL”. Je klikt op “Bevestig bestelling” en je komt op de beveiligde betaalpagina terecht van Ingenico. Hier selecteer je jouw bank in de uitschuiflijst en bevestigt de bank.

    Met cadeaubon:

    Voor meer informatie over hoe je kunt betalen met deze betaalmethode, kun je terecht op de vraag:Hoe betaal ik mijn bestelling met een cadeaubon?

    Bongo-krediet :

    Voor meer informatie over het betalen met je Bongo-krediet kun je terecht bij de vraag: Ik heb Bongo-krediet, hoe kan ik dit gebruiken?

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe betaal ik mijn bestelling met een cadeaubon?

    Je kunt je cadeaubon gebruiken om producten aan te kopen op onze website (exclusief verzendkosten).

    1. Bezoek www.bongo. nl en selecteer de gewenste Bongo. Ga vervolgens verder naar het winkelmandje.
    2. Voer het nummer van je cadeaubon en de activeringscode in en klik op “Toevoegen”.
    3. Je cadeaubon wordt toegevoegd aan je bestelling en het bedrag dat je dient te betalen wordt bijgewerkt.
    4. Indien de gekozen Bongo duurder is dan de waarde van je cadeaubon, kun je een extra betaalmethode selecteren en je bestelling bevestigen.

    Gelieve op te merken dat het niet mogelijk is om een promocode te gebruiken als je betaalt met een cadeaubon.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Is het veilig om online te betalen?

    Betalingen die uitgevoerd worden op onze website worden beheerd door het online betaalplatform Ogone. Dit betekent dat jouw kaartgegevens niet aan ons doorgegeven worden tijdens de betaling

    De overdracht van de betaalgegevens wordt beschermd en versleuteld door het Secure Socket Layer (SSL 3) protocol, dat tot op heden het veiligste en meest gebruikte systeem op e-commerce websites is.

    Je kunt met een gerust hart online betalen op onze website.

    De nieuwe Europese wet Payment Service Directive 2 (PSD2) maakt online betalen veiliger. Wanneer je een betaling uitvoert, word je mogelijk omgeleid naar een externe pagina om de betaalpas of creditcard te verifiëren. Mocht je problemen ondervinden, gelieve dan contact op te nemen met je bank voor ondersteuning.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb Bongo-krediet, hoe kan ik dit gebruiken?

    Je kunt je Bongo-krediet gebruiken om producten aan te kopen op onze website (exclusief verzendkosten).

    1. Bezoek www.bongo.nl en selecteer de gewenste cadeaubon. Ga vervolgens verder naar het winkelmandje.
    2. Voer het nummer van je Bongo-krediet en de bevestigingscode in je winkelmandje in en klik op “Toevoegen”.
    3. Je Bongo-krediet wordt toegevoegd aan je bestelling en het bedrag dat je dient te betalen wordt bijgewerkt.
    4. Indien de gekozen cadeaubon duurder is dan je Bongo-krediet, kun je een extra betaalmethode selecteren en je bestelIing bevestigen.

    Gelieve op te merken dat het niet mogelijk is om een promocode te gebruiken als je betaalt met Bongo-krediet.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een bestelling geplaatst en heb een btw-factuur nodig, wat doe ik nu?

    Gelieve onze klantendienst te contacteren om een btw-factuur aan te vragen.

    Gelieve je bestelnummer klaar te houden wanneer je belt. Het kan tot 7 dagen duren voordat je verzoek verwerkt wordt.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Wat is “als gast afrekenen”?

    Als gast afrekenen is de snelste en eenvoudigste manier om een cadeaubon te kopen zonder in te loggen of een account aan te maken.

    Als je niet inlogt of een account aanmaakt tijdens je aankoop, word je doorverwezen naar de pagina waar je als gast kunt afrekenen en je bestelling kunt plaatsen.

    Wanneer je bestelling geplaatst is, ontvang je een bevestigingsmail met de gegevens van je aankoop.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik mijn Bongo-krediet gebruiken als ik afreken als gast?

    Ja, alle betaalmethodes die beschikbaar zijn op de website van Bongo kunnen gebruikt worden als je als gast afrekent.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb als gast afgerekend bij de aankoop van mijn cadeaubon, waarom vind ik de bon niet op mijn account?

    Als je als gast afrekent, ben je niet ingelogd op je account. Daarom is je cadeaubon nog niet beschikbaar op je account.

    Gelieve deze stappen te volgen om je cadeaubon te linken aan je account:

    • 1. Log in op je account
    • 2. Selecteer “Mijn Bongo registreren”.
    • 3. Voer het Bongo-nummer en de activeringscode in, die je vindt in je bevestigingsmail

    De cadeaubon is nu zichtbaar op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen nadat ik als gast afgerekend heb. Wat doe ik nu?

    Gelieve onze klantendienst te contacteren: we doen ons best om je verder te helpen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Informatie over de levering

  • Welke leveringsmethodes kan ik kiezen?

    Voor de levering van je Bongo-doosje heb je de keuze uit twee opties:

    1. PostNL

      Je bestelling wordt op een adres naar keuze geleverd

      Verzendkosten: € 3,99. Verzending is volledig gratis vanaf € 35

      Leveringstermijn: 1 tot 2 werkdagen (bestelling vóór 13.00 uur op een werkdag)

    2. UPS Access Point

      Je selecteert een UPS-afhaalpunt bij jou in de buurt

      Verzendkosten: € 3,99. Verzending is volledig gratis vanaf € 35

      Leveringstermijn: 2 tot 5 werkdagen (bestelling vóór 13.00 uur op een werkdag)

    Je zult per SMS of e-mail op de hoogte gebracht worden wanneer je Bongo in het UPS Access Point is aangekomen. Je hebt dan 14 dagen de tijd om jouw Bongo af te halen, daarna zal je bestelling automatisch retour worden gestuurd.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een e-Bongo besteld, wanneer zal ik dit ontvangen?

    Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, zul je een bevestigingsmail ontvangen. Deze e-mail bevat enkel het referentienummer, niet de e-Bongo.

    Je zult de e-Bongo in een tweede e-mail ontvangen, die binnen de twee uur na het plaatsen van je bestelling verstuurd wordt. Als je de e-Bongo na twee uur nog niet ontvangen hebt, dan raden we je aan om je ongewenste berichten na te kijken. Als je een Gmail-account hebt, bekijk dan ook de e-mails onder “Promoties”.

    Je kunt de e-Bongo ook op je account vinden:

    1. Log in op je account
    2. Selecteer Mijn bestellingen en omruilingen, waar je de optie zult terugvinden om de e-Bongo te downloaden of te printen:

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik een cadeaubon bestellen en het aan iemand anders laten leveren?

    Uiteraard! We leveren de cadeaubon op een adres naar keuze. Hiervoor dien je enkel het adres van de ontvanger in te geven onder “leveringsadres” wanneer je jouw bestelling plaatst, zodat het verschillend is aan het facturatieadres.

    Je kunt de verzending bovendien personaliseren met een berichtje voor de ontvanger. We raden je aan dat je het bericht zorgvuldig nakijkt voordat je de bestelling plaatst, want we kunnen de tekst niet aanpassen als je bestelling eenmaal voltooid is.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Een belevenis of verblijf reserveren

  • Waar vind ik een lijst met partners die bij mijn cadeaubon horen?

    Volg deze stappen om de complete lijst met partners na te kijken die bij je cadeaubon horen:

    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op Reserveren om de lijst met alle beschikbare partners te bekijken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Er is een partner in het boekje die ik niet terugvind op mijn account. Wat doe ik nu?

    De lijst met partners wordt regelmatig aangepast. Daarom raden we je aan om een partner te kiezen uit de lijst met beschikbare partners op je account. Volg deze stappen om de lijst te bekijken:

    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op een cadeaubon om de lijst met alle beschikbare partners te bekijken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe reserveer ik een belevenis (actie, wellness, eten en drinken)?

    Een belevenis dient direct bij de gekozen partner gereserveerd te worden. Neem contact met hen op en laat hen weten dat je met een cadeaubon van Bongo reserveert.

    Je vindt hun contactgegevens in het boekje of in de volledige lijst met partners op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Welke documenten moet ik meenemen naar de belevenis?

    Heb je een verblijf geboekt? Gelieve het volgende mee te nemen:

    - Een kopie van je bevestigingsmail

    - Je Bongo-bon

    Heb je een activiteit geboekt? Gelieve het volgende mee te nemen:

    - Je Bongo-bon

    - Een kopie van de bevestigingsmail die je hebt gekregen van de partner

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe reserveer ik met de Bongo ‘Kranten & Magazines’?
    1. Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren op je account.
    2. Log in en selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Selecteer Details Bekijken om de lijst met beschikbare abonnementen te bekijken
    4. Kies jouw favoriete magazine of krant
    5. Vul je adresgegevens in zodat jouw bestelling op het juiste adres geleverd wordt

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe gebruik ik mijn bioscoopbon?
    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Log in en selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op “Codes Ophalen”
    4. Wanneer je nogmaals op Codes ophalen klikt, ontvang je een e-mail met de codes die je kunt laten zien bij de bioscoop.
      Heb je de e-mail met je Kinepolis codes niet ontvangen? Dan raden we je aan om de map met ongewenste e-mails te controleren.

    Heb je een Bongo Movie & Meal? Gelieve eerst je Kinepolis codes op te halen voordat je naar het restaurant gaat. Als je de cadeaubon verzilvert in het restaurant, kun je niet meer je bioscoopcodes ophalen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe reserveer ik een verblijf?

    De eenvoudigste manier om een verblijf te reserveren is online op je account.

    1. Registreer je cadeaubon op je account.
    2. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen.
    3. Selecteer de Reserveren-knop naast de cadeaubon die je wil gebruiken.
    4. Je kunt nu het verblijf kiezen dat je wenst uit de lijst. Je kunt ook filteren op naam, datum en locatie. Bovendien is het mogelijk om meer informatie te bekijken over een specifiek verblijf door te klikken op de partner.
    5. Selecteer de gewenste data en klik op “Verder” wanneer je klaar bent om te reserveren.
      • o Groene datums zijn onmiddellijk beschikbaar
      • o Gele datums geven aan dat je een reserveringsverzoek moet aanvragen
      • o Grijze datums zijn niet beschikbaar
    6. Klik op “Verdergaan” wanneer alle gegevens correct zijn.
    7. Vul je persoonlijke gegevens in, vink het vakje aan dat je de algemene reserveringsvoorwaarden gelezen hebt en selecteer “Reserveren”.
    8. Je reservering of reserveringsaanvraag is nu voltooid.

    Als je een reservering maakt die onmiddellijk beschikbaar is, dan zal je een bevestigingsmail van de reservering ontvangen. Als je een reservering aangevraagd hebt, zal je een e-mail ontvangen met de gegevens van je reserveringsaanvraag.

    Vergeet niet dat je de bevestigingsmail van je reservering dient uit te printen en voor te leggen wanneer je aankomt voor je verblijf.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik een verblijf reserveren dat beschikbaar is een andere cadeaubon?

    Als je cadeaubon beperkte beschikbaarheid heeft voor je gekozen locatie of datums, dan is het mogelijk om een verblijf uit een andere cadeaubon te reserveren. Deze andere reserveringsmogelijkheden worden je voorgesteld wanneer je een zoekopdracht uitvoert bij het reserveren.

    Sommige verblijven uit een andere cadeaubon kunnen zonder bijkomende kosten gereserveerd worden, terwijl je bij sommige verblijven een vergoeding betaalt voor het verschil tussen de cadeaubonnen. Bijkomende kosten worden duidelijk weergegeven tijdens het reserveren.

    Als je kiest voor een verblijf uit een andere cadeaubon, dan wordt je huidige cadeaubon automatisch omgeruild naar de nieuwe cadeaubon.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Op welk tijdstip dien ik aan te komen op de dag van mijn reservering?

    De inchecktijden zijn verschillend voor elke partner. Gelieve de gegevens van je reservering na te kijken op je account.

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Klik op “Details bekijken” voor meer informatie over je reservering

    Als de nodige informatie niet beschikbaar is, kun je direct contact opnemen met de partner via de aangegeven contactgegevens.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb een reservering maar ik dien de reservering te wijzigen of annuleren, wat doe ik nu?

    Ik heb een belevenis gereserveerd (eten en drinken, wellness, actie)

    Contacteer de partner direct om de belevenis te wijzigen of annuleren. Gelieve op te merken dat de mogelijkheid om de activiteit te wijzigen of annuleren afhankelijk is van de annuleringsvoorwaarden van de partner.

    Je vindt alle contactgegevens van de partner in het boekje bij het Bongo-doosje of op de lijst op je account:

    1. Registreer je cadeaubon op je account
    2. Selecteer Mijn cadeaubonnen op je account
    3. Klik op een cadeaubon om de lijst met alle beschikbare partners te bekijken

    Ik heb een verblijf gereserveerd

    Als je verblijf 10 of meer dagen verwijderd is, kun je het gratis online annuleren:

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer “Annuleren” om je verblijf te annuleren
    3. Je reservering wordt vervolgens geannuleerd en je cadeaubon wordt opnieuw geactiveerd. Je kunt daarna een nieuwe reservering maken.

    Als je verblijf minder dan 10 dagen verwijderd is, is het niet mogelijk om je reservering te wijzigen of te annuleren.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil een belevenis of verblijf reserveren, maar ik vind geen beschikbaarheid, wat doe ik nu?

    Voor verblijven

    We hebben jammer genoeg geen controle over de beschikbaarheid van de partner. Elke partner kiest zelf hun beschikbaarheid, zodat ze het aantal kamers kunnen beheren. Daarom is het mogelijk dat een partner slechts een specifiek aantal kamers aan Bongo toewijst, wat ertoe kan leiden dat er met een “first come, first served”-principe gewerkt wordt.

    We raden je aan om je datums aan te passen of een andere partner te kiezen uit onze selectie.

    Voor belevenissen

    Veel van onze partners zijn kleine of middelgrote zaken en kunnen misschien niet meteen op je aanvraag antwoorden. Daarom raden we je aan om partners op verschillende tijdstippen doorheen de dag te contacteren en, indien mogelijk, telefonisch een bericht achter te laten om je terug te bellen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb geen bevestiging ontvangen voor mijn reservering, wat doe ik nu?

    Als je een reservering aangevraagd hebt:

    Het kan tot 24 uur duren voordat je een antwoord ontvangt op je reserveringsaanvraag. Gelieve op te merken dat je reservering enkel bevestigd wordt als de partner je verzoek aanvaardt. Als de partner niet kan ingaan op je aanvraag, dan wordt je verzoek geannuleerd en kun je een nieuwe reservering maken bij een andere partner.

    Voor verblijven met onmiddellijke beschikbaarheid:

    Gelieve je ongewenste berichten na te kijken als je geen reserveringsbevestiging ontvangen hebt, aangezien het per ongeluk in de verkeerde map kan terechtkomen.

    Je kunt de status van je reservering ook nakijken op je account:

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer Details bekijken om je reservering te bekijken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Zijn er speciale voorwaarden verbonden aan belevenissen?

    De meeste belevenissen van onze partners hebben geen speciale voorwaarden, maar een aantal activiteiten hebben mogelijk leeftijds- of gewichtsrestricties. Het is ook mogelijk dat enkele belevenissen niet geschikt zijn voor zwangere vrouwen. We raden je aan om de informatie die te vinden is op de partnerpagina na te kijken op je account.

    1. Log in op je account en selecteer Mijn cadeaubonnen
    2. Selecteer Details bekijken voor meer informatie over de belevenis

    Als de nodige informatie niet beschikbaar is op de partnerpagina, kun je direct contact met hen opnemen met de aangegeven contactgegevens.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kunnen mijn kinderen meekomen als ik een belevenis of verblijf reserveer?

    Alle cadeaubonnen bieden een verblijf of belevenis voor een bepaald aantal personen. Afhankelijk van de beschikbaarheid van de partner is het mogelijk om extra personen toe te voegen aan je reservering voor bijkomende kosten.

    Gelieve de partner te contacteren als je wilt aanvragen dat je kinderen of andere personen meekomen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik mijn huisdier meebrengen als ik een belevenis of verblijf reserveer?

    Huisdieren zijn niet toegelaten bij alle hotels, restaurants of andere zaken. Voor meer informatie kun je terecht op de partnerpagina op je account.

    Als de nodige informatie niet beschikbaar is op de partnerpagina, kun je direct contact met hen opnemen met de aangegeven contactgegevens.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Cadeaubon omruilen of verlengen

  • Kan ik mijn cadeaubon omruilen?

    Je kunt een cadeaubon op elk moment omruilen naar een nieuwe cadeaubon gedurende de geldigheidsperiode.

    Je kunt je cadeaubon omruilen naar een e-Bongo met dezelfde of een hogere waarde. Het is eveneens mogelijk om een cadeaubon om te ruilen naar een cadeaubon met een doosje. In dit geval worden € 10 verwerkingskosten aangerekend. Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het verlengen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

    De eenvoudigste manier om je cadeaubon om te ruilen is via je account. Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren voordat je deze kunt omruilen.

    Wil je graag meer informatie over online omruilen, gelieve dan de informatie onder Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om? te bekijken.

    Log in om je cadeaubon om te ruilen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik mijn cadeaubon verlengen?

    Je kunt je cadeaubon op elk moment verlengen gedurende de geldigheidsperiode, afhankelijk van de beschikbaarheid.

    Om je cadeaubon te verlengen, dien je de bon online om te ruilen. Je kiest dezelfde of een andere cadeaubon met dezelfde waarde en deze nieuwe cadeaubon heeft een nieuwe geldigheidsperiode van twee jaar vanaf de omruildatum.

    Log in om je cadeaubon te verlengen.

    Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het verlengen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

    Wil je graag meer informatie over online omruilen, gelieve dan de informatie onder Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om? te bekijken.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Mijn cadeaubon is vervallen, kan ik de bon nog omruilen of verlengen?

    - De vervaldatum is minder dan 6 maanden geleden
    Het is mogelijk om de cadeaubon binnen de 6 maanden na de vervaldatum om te ruilen of te verlengen, maar gelieve op te merken dat € 15 aangerekend wordt.
    Log in om je cadeaubon te verlengen of om te ruilen.

    - De vervaldatum is meer dan 6 maanden geleden
    Het is jammer genoeg niet mogelijk om een cadeaubon te verlengen of om te ruilen als de geldigheidsdatum van de bon meer dan 6 maanden verstreken is. Onze excuses voor dit ongemak.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik een cadeaubon in een doosje omruilen naar een e-Bongo?

    Je kunt een cadeaubon in een doosje online omruilen naar een e-Bongo door onze stappen voor het omruilen van cadeaubonnen te volgen en een e-Bongo te kiezen.

    Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren voordat je deze kunt omruilen.

    Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het omruilen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

    Wil je graag meer informatie over online omruilen, gelieve dan de informatie onder Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om? te bekijken.

    Log in op je account om je cadeaubon om te ruilen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Hoe verleng of ruil ik mijn cadeaubon om?

    De eenvoudigste manier om je cadeaubon om te ruilen is op je account. Gelieve op te merken dat je jouw cadeaubon eerst dient te registreren.

    1. Log in op je account en ga naar de sectie Mijn cadeaubonnen. Kies de cadeaubon die je wilt omruilen of verlengen.
    2. Klik op de knop Omruilen.
    3. Kies de Bongo die je wilt hebben en klik op de knop Omruilen naar deze cadeaubon. Wil je je cadeaubon verlengen? Selecteer uit de lijst de Bongo die je al hebt.
    4. Je kunt nu de keuze maken of je de cadeaubon wilt ruilen voor een cadeaubon in een doosje of een e-Bongo. Heb je gekozen voor een cadeaubon in een doosje of voor een bon met een hogere waarde? Dan hoef je alleen je betalingsgegevens in te voeren.

      Nadat de omruiling voltooid is, wordt je e-Bongo automatisch geregistreerd op je account. Heb je gekozen voor een cadeaubon in een doosje? Dan wordt deze geleverd via de door jouw gekozen leveringsmethode.

      Er worden administratiekosten van €10 in rekening gebracht als het omruilen van de cadeaubon wordt uitgevoerd door onze klantenservice.

      Omruilen naar een cadeaubon met een lagere waarde
      Het is jammer genoeg niet mogelijk om een cadeaubon om te ruilen naar een bon met een lagere waarde. We hebben echter een ruim aanbod aan cadeaubonnen die beschikbaar zijn voor je omruiling. Log in op je account om al je cadeaubonnen te bekijken.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Kan ik zien welke belevenissen een cadeaubon bevat voordat ik mijn bon omruil?

    Je hebt tijdens het omruilen de mogelijkheid om alle beschikbare cadeaubonnen te bekijken.
    Klik op een van de cadeaubonnen om een volledige lijst met partners te zien.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb mijn cadeaubon omgeruild, waarom zie ik mijn nieuwe cadeaubon niet op mijn account?

    Na het omruilen dien je de nieuwe cadeaubon te registreren op je account.

    Als je de cadeaubon omgeruild hebt naar een e-Bongo, ontvang je binnen de 30 minuten een e-mail met de digitale cadeaubon. Je kunt de gegevens op deze e-mail gebruiken om je nieuwe cadeaubon te registreren op je account.

    Klik hier om een cadeaubon te registreren als je de e-mail al ontvangen hebt.

    Als je een cadeaubon in een doosje geselecteerd hebt, dien je te wachten tot de cadeaubon geleverd wordt voordat je de bon kunt registreren op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik heb mijn nieuwe e-Bongo niet ontvangen, wat doe ik nu?

    De nieuwe e-Bongo wordt binnen de 30 minuten verstuurd via e-mail na het voltooien van de omruiling. Als je deze e-mail niet ontvangen hebt, gelieve dan je ongewenste berichten na te kijken.

    Indien je de e-mail na 30 minuten nog niet ontvangen hebt, vind je de gegevens van de e-Bongo terug onder “Mijn bestellingen en omruilingen” op je account. Je kunt deze gegevens gebruiken om de e-Bongo te registreren op je account.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • I heb er spijt van dat ik mijn cadeaubon omgeruild heb, wat doe Ik nu?

    Bij Bongo kun je onbeperkt omruilen: dat betekent dat je jouw cadeaubon zo vaak je wil kunt omruilen totdat je de bon gevonden hebt waarmee je gelukkig bent.

    Als je jouw cadeaubon omgeruild hebt naar een cadeaubon met een hogere waarde, dan kun je de bon binnen de 14 dagen retourneren. Gelieve onze klantendienst te contacteren voor meer informatie.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Welke betaalmethodes zijn beschikbaar als ik mijn cadeaubon wil upgraden?

    We aanvaarden Visa, Mastercard en PayPal als betaalmethode bij het omruilen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

Account bij Bongo

  • Hoe maak ik een account aan bij Bongo?

    De eenvoudigste manier om je cadeaubon online te beheren is op je account. Met een account kun je:

    • online een verblijf reserveren
    • je cadeaubon omruilen
    • de vervaldatum van je cadeaubon nakijken
    • toegang krijgen tot een bijgewerkte lijst met alle belevenissen die bij je cadeaubon horen
    • je cadeaubon downloaden of printen als je een e-Bongo hebt
    • genieten van onze verlies- en diefstalgarantie als je cadeaubon geregistreerd is op je account

    Het is snel en eenvoudig om een account aan te maken: klik op de onderstaande knop en volg de instructies op het scherm:

    Account aanmaken

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat doe ik nu?
    1. Bezoek de login-pagina en klik op “Wachtwoord vergeten?”
    2. Voer je e-mailadres in en klik op “Wachtwoord opnieuw instellen”
    3. Je ontvangt een resetlink via e-mail, waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil mijn account verwijderen, wat doe ik nu?

    Je kunt je account verwijderen door dit aan te vragen bij DPO@bongo.nl. Gelieve je volledige naam en het e-mailadres dat gelinkt is met je account te laten weten.

    Om veiligheidsredenen dien je ook een scan of foto van een identiteitsbewijs met foto bij te voegen.

    Gelieve op te merken dat je account niet opnieuw geactiveerd kan worden wanneer je account verwijderd is. Alle gegevens, inclusief geregistreerde cadeaubonnen en bestellingen, zullen niet langer beschikbaar zijn na het verwijderen.

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.

  • Ik wil geen e-mails van Bongo ontvangen. Wat moet ik hiervoor doen?

    Er zijn drie manieren om je af te melden van onze e-mails:

    1. Klik op de “Uitschrijven”-link die je onderaan elke nieuwsbrief vindt
    2. Je kunt je voorkeuren bijwerken op je account. Log in op je account, selecteer “Mijn gegevens” en werk je voorkeuren bij:
    3. Neem contact met op onze klantendienst om dit aan te vragen

    Heeft u gevonden wat u zocht? Zo niet, raadpleeg dan een van onze andere artikelen of neems hier contact met ons op.