Wie zijn we?

De Europese marktleider voor belevenisbonnen!

Onze grootste troeven

Het beste cadeau? Dat is een cadeau om te beleven. Dit idee gaf ons in 2001 inspiratie om het concept van de belevenisbon uit te werken in België, zodat het mogelijk is om onvergetelijke herinneringen te schenken.

De eerste cadeaubonnen werden geïntroduceerd op de Belgische markt door Weekendesk, dat gespecialiseerd was in het boeken van leuke weekendjes weg en belevenissen. In 2004 worden de cadeaubonnen ook in Nederland op de markt gebracht en vervolgens volgden ook Spanje, Denemarken, Zweden en Duitsland. In al deze landen kon je een belevenis of een verblijf bieden in een vierkant doosje.
In 2007 werd het merk, dat ondertussen naar Bongo aangepast was, opgekocht door Smartbox Group, de Europese marktleider in cadeaubonnen die een jaarlijkse omzet van meer dan 500 miljoen euro heeft. Dit was een groot succes: elk jaar verkopen we meer dan 7 miljoen belevenisbonnen in 11 Europese landen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Zwitserland, Denemarken, Zweden en Portugal.

Als pionier en absolute nummer 1 in de sector in de meeste van deze landen staat . De producten zijn te vinden in meer dan 18.000 winkels, gaande van warenhuizen en supermarkten tot Bongo-shops. De cadeaubonnen kunnen eveneens aangekocht worden op een van onze 9 websites en op andere online webwinkels.

We bieden een uitgebreid aanbod aan beleveniscadeaus in verschillende thema’s, zoals overnachtingen (gastronomische weekend en wellnessweekends), avontuur, wellness en gastronomie.

Een van onze grootste troeven? Een netwerk van meer dan 40.000 partners in heel Europa, inclusief bijna 2.600 partners in Nederland, in meer dan 140 producten. De cadeaubonnen worden verdeeld in meer dan 700 Belgische verkooppunten en online.

Onze ambitie: beleveniscadeaus zijn de mooiste cadeaus!

Met een cadeau van Smartbox Group geef je een échte belevenis in plaats van een materieel cadeau: skydiven voor een pure adrenalinekick, een romantisch gastronomisch weekendje weg, een ontspannende massage, een buitengewone circuitrace en nog veel meer.
Er zijn zoveel mogelijkheden om aan de huidige verwachtingen van de klant te voldoen: meer tijd voor zichzelf, tijd doorbrengen met familie en vrienden, persoonlijke momenten vol emoties. Een belevenis is dan het mooiste cadeau.

Onze prioriteit: jou de beste belevenisbon bieden

Al onze energie en creativiteit zijn gericht op het aanbieden van de beste cadeaubonnen. Hiervoor breiden we het aantal partners en belevenissen steeds uit en zorgen we ervoor dat de belevenisbonnen eenvoudig en flexibel te gebruiken zijn!

Hoe zorgen wij ervoor dat je steeds de beste belevenis hebt?

  • De grootste KEUZE in België met meer dan 15.000 belevenissen in Nederland*
  • Een cadeau dat MAKKELIJK te gebruiken is, dankzij de meest efficiënte en meestal exclusieve Bongo-diensten*, zoals gratis en onbeperkt omruilen, beschikbaarheid en online reserveren voor overnachtingen en een toegewijde klantendienst die voor de klanten klaarstaat
  • KWALITEITSVOLLE BELEVENISSEN die voortdurend geselecteerd en geëvalueerd worden

De kwaliteit van onze producten en onze dienstverlening staan ons nauw aan het hart. Ons doel is dan ook om de beste belevenissen te voorzien aan onze klanten en ervoor te zorgen dat het cadeau dat je beleeft het beste cadeau is dat je schenkt en ontvangt!

Bezoek onze Facebookpagina om de laatste nieuwtjes te weten te komen