Je winkelmandje is leeg

Online betalen

Op onze site kan je op verschillende manieren een veilige online betaling uitvoeren. 

Wat zijn de verschillende betaalmethodes?

Betalen kan met een kredietkaart (Visa, MasterCard, Amex), via overschrijving, via Paypal, met iDEAL of met  een Bongo waardebon. 

Hoe betaal ik met een kredietkaart (Visa, MasterCard of American Express)?

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via kredietkaart’. Als je je bestelling bevestigt, verschijnt automatisch de beveiligde betaalpagina van Ingenico. Hier vul je je kaartgegevens in: de naam van de kaarthouder, het kaartnummer, de geldigheidsdatum en de verificatiecode. De verificatiecode controleert of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon.
De 3-cijferige verificatiecode van je Visa of MasterCard vind je op de keerzijde van je kaart, in het veld van je handtekening.

Als je met een American Express kaart wilt betalen, vind je de verificatiecode net boven het rekeningnummer, op de voorzijde van je kaart. De code bestaat uit 4 cijfers.

Na het invullen van je gegevens bevestig je de betaling. Na de onmiddellijke verwerking hiervan word je binnen enkele seconden teruggestuurd naar de Bongo website, waar de bevestiging van je bestelling verschijnt. Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per e-mail.

Hoe betaal ik met iDEAL?

In de checkout kies je voor “Betaling via iDEAL”. Je klikt op “Bevestig bestelling” en je komt op de beveiligde betaalpagina terecht van Ingenico. Hier selecteer je jouw bank in de uitschuiflijst en je bevestigd je keuze. Je wordt dan doorverbonden naar de betaalpagina van jouw bank. Aangesloten banken zijn: ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, Knab, RegioBank, Triodos Bank en van Lanschot.

Daar vul je de gevraagde gegevens in en bevestig je je betaling. Na de verwerking hiervan wordt je teruggestuurd naar de Bongo website waar je je bestelbevestiging te zien krijg (dit kan een tiental seconden duren). Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per mail.

Hoe betaal ik via overschrijving?

Als betalingswijze selecteer je ‘betaling via bankoverschrijving’. Nadien bevestig je de bestelling, waarna onmiddellijk de overzichtspagina van je bestelling verschijnt. Je ontvangt per e-mail onze bankgegevens, waarmee je de betaling per overschrijving kan doorvoeren. Van zodra wij deze betaling ontvangen, wordt je bestelling verstuurd.

Wat als ik een foute mededeling gebruikte?

Indien jouw overschrijving gebeurde met de verkeerde mededeling, komt je betaling terecht bij onze onbekende betalingen. In dat geval stuur je best een e-mail naar InfoNL@smartbox-group.com met het referentienummer van de bestelling en een printscreen van je overschrijving, zodat wij de betaling aan het juiste order kunnen koppelen. Van zodra dit in orde is, wordt je bestelling verzonden. 

Wat als ik een fout bedrag heb overgeschreven?

Indien je een te laag bedrag hebt overgeschreven, mag je het resterende bedrag met dezelfde gestructureerde mededeling overschrijven. Na ontvangst van het restbedrag wordt de betaling aanvaard en wordt de bestelling verzonden.

Als je teveel betaald hebt, stuur je best een e-mail naar InfoNL@smartbox-group.com met het ordernummer en je bankgegevens, opdat we het bedrag kunnen terugbetalen. 

Hoe betaal ik met Paypal?

Als betalingswijze kies je voor ‘Betaling via Paypal’. Als je je bestelling bevestigt, kom je automatisch terecht op de beveiligde betaalpagina van Paypal. Indien je reeds een account heb, kan je gewoon inloggen. Zo niet, vul je je gegevens in.  Wanneer je je bestelling bevestigt, wordt deze onmiddellijk verwerkt en verschijnt binnen enkele seconden automatisch de bevestiging van je bestelling op onze website. Je ontvangt deze bestelbevestiging ook nog per e-mail.

Hoe betaal ik met een waardebon?

Als je een waardebon in je bezit hebt, kan je deze gebruiken om je bestelling te betalen. Je kan hiermee het volledige bedrag van de Bongo(‘s) in je winkelmandje betalen, of slechts een deel ervan. Je kan ook meerdere waardebonnen gebruiken voor één bestelling. De verzendkost kan niet met een waardebon betaald worden.

Je kan de waardebon tevens gebruiken om een hotel te boeken. Meer informatie hieromtrent vind je bij ‘Waardebonnen’. 

Is online betalen veilig?

Bongo garandeert een 100% veilige online betaling. Dankzij de beveiligde SSL-verbinding van onze partner Ingenico (voorheen Ogone), loop je geen enkel risico. Ingenico is tevens het meest gebruikte betaalsysteem in België. Op de Ingenico betaalpagina vul je de betaalgegevens in (het kaartnummer, de vervaldatum, etc.), waarna je betaling automatisch verwerkt wordt. Je betaal- of kredietkaartgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de betaling, en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Waarom krijg ik een betaalherinnering nadat ik al betaald heb?

Soms gebeurt het dat de betaling en de herinneringsmail elkaar kruisen. In dat geval mag je deze herinneringsmail gewoon negeren.

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Sluiten
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Sluiten

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.