Je winkelmandje is leeg

Online bestellen

Voor al je vragen omtrent je online bestelling. 

Hoe plaats ik een online bestelling?

Op onze website kan je een Bongo uitkiezen op thema.  Per thema kan je verder selecteren op categorie.

Als je de ideale bon gevonden hebt, kies je ervoor om een e-Bongo of een Bongo-bon te bestellen.

Op die manier kan je één of meerdere bonnen in je winkelmandje plaatsen. Van zodra je het gewenste aantal bonnen hebt geselecteerd, kan je je bestelling verder doorvoeren. Je duidt de leveringswijze aan en voert eventueel een promocode in. Het is ook mogelijk een cadeauverpakking te kiezen of een persoonlijke boodschap toe voegen aan je bon.

Bij ‘Jouw contactgegevens’ vul je de nodige gegevens in. Indien je je bestelling op een ander adres wil laten leveren, selecteer je deze optie.

Nadien kies je een betalingswijze en geef je hiervoor de nodige gegevens in. Tenslotte krijg je een overzicht van je bestelling. Je controleert alle gegevens, gaat akkoord met de algemene voorwaarden en klikt op ‘bevestig en bestel’. Enkele ogenblikken later ontvang je een bevestiging per e-mail. Bestelde je een e-Bongo dan vind je deze ook meteen terug in jouw bevestigingsmail.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Telefonisch bestellen kan, maar hierbij is de keuze van de betalingswijze beperkt tot ‘overschrijving’ en/of ‘waardebonnen’. 

Kan ik via e-mail een bestelling plaatsen?

Via e-mail een bestelling plaatsen is enkel mogelijk voor bedrijven. Je stuurt dan een e-mail naar business@bongo.nl.

Gaat het niet om een bedrijfsbestelling, verwijzen we je graag door naar onze Bongo-website

Kan ik een bestelling plaatsen met mijn tablet?

Bestellen via je tablet of smartphone gebeurt op dezelfde manier als een online bestelling. 

Hoe plaats ik een bedrijfsbestelling?

Als je een bedrijfsbestelling wil plaatsen, stuur je een e-mail naar business.nl@smartbox-group.com met  een overzicht van de gekozen Bongo’s, de facturatiegegevens en het leveringsadres.

Binnen 48 uur ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Je kan je bedrijfsbestelling ook online uitvoeren op onze Business Website. Je ontvangt dan meteen een bevestigingsmail. 

Kan ik afzien van mijn online aankoop?

Je bent gerechtigd je aankoop te annuleren en de aankoopprijs terug te krijgen, zonder opgave van reden, binnen 14 dagen na de bestelling. Dit is alleen van toepassing op website-orders, niet voor aankopen rechtstreeks in een Bongo-shop of in een retail winkelpunt, zoals Fnac of AS Adventure.

Indien je van dit recht gebruik wenst te maken, moet je Smart&Co hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Dit kan via volgend formulier.

Je dient ons tevens de cadeaubon(nen) binnen 14 dagen op eigen kosten toe te sturen in dezelfde staat waarin je deze hebt ontvangen.  Na ontvangst betaalt Smart&Co het bedrag van de geretourneerde cadeaubon(nen) terug binnen de 14 dagen.

Smart&Co behoudt zich het recht voor om geretourneerde cadeaubonnen voor een gedeelte niet terug te betalen wanneer de verpakking geopend of beschadigd werd. Bij ontvangst van de retour controleren wij of de voucher reeds gebruikt is. Wanneer de voucher gebruikt blijkt te zijn, wordt de terugbetaling geweigerd. 

Deze bepaling is niet van toepassing op zakelijke klanten, enkel op particuliere aankopen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je online bestelling nog niet betaald werd, volstaat het om ons via  e-mail te informeren over je annulering. Daarvoor geef je ons het referentienummer van je bestelling door.

Indien je online bestelling wel betaald werd, contacteer je ons best telefonisch op het nummer 010/288 05 50. We bekijken dan of de bestelde bon al vertrokken is en noteren je betaalgegevens om de  terugbetaling uit te voeren. Een bestelling annuleren kan tot 14 dagen na de leverdatum.

Let op: dit geldt enkel voor online aankopen, en dus niet voor reserveringen in het hotel. Als je je verblijf wenst te annuleren, dien je ons zo snel mogelijk telefonisch te contacteren.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Close
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Close

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.