Je winkelmandje is leeg

Andere vragen

Voor vragen die je niet terugvindt in bovenstaand lijstje, kan je hier terecht. 

Hoe kan ik een klacht indienen?

Bij Smart&Co doen we ons uiterste best om op basis van eerlijke omschrijvingen de juiste verwachtingen te scheppen.

Desondanks kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over je trip of over onze service. Twijfel dan uiteraard niet om het ons te laten weten, door een e-mail te sturen naar feedbackNL@smartbox-group.com.Vermeld zeker je Bongothema, de datum en naam van reservering, alsook de gekozen activiteit/hotel. Elke opmerking wordt behandeld door ons Customer Satisfaction Team, dat nauw in contact staat met onze contractors en onze partners. Wij appreciëren uw feedback ten zeerste, aangezien deze essentieel is om onze kwaliteit te blijven garanderen.

Voor andere vragen met betrekking tot onze service, kan u ons contacteren per e-mail of per telefoon, op het nummer 010/288 05 50.

Hoe kan ik een partner worden?

Stuur een mailtje naar Partners.NL@smartbox-group.com met een omschrijving van je zaak en je activiteiten. We bekijken dan of een samenwerking mogelijk is.

Staat een Bongo op naam?

Neen, op de thema-cadeaubonnen worden geen persoonsnamen gezet. Je kan een Bongo dus zonder probleem cadeau geven. Alle hotelreserveringen via Bongo staan wel op naam. 

Mijn Bongo is gestolen of verloren. Wat nu?

Aangezien een Bongobon niet op naam staat, kunnen wij ook niet achterhalen wie de rechtmatige eigenaar is. Omdat de vinder de bon nog steeds kan gebruiken, kunnen wij deze bonnen niet terugbetalen of omwisselen voor andere Bongo's. 

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Sluiten
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Sluiten

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.