Je winkelmandje is leeg

Activeren

Om je Bongo te activeren, ga je naar www.mybongo.nl, of klik je op ‘My Bongo’ links op het scherm. 

Na je activering houden we je op de hoogte van extra keuzes en eventuele promoties bij onze partners.

Alvast veel plezier met je Bongo.

Hoe moet ik mijn Bongo activeren?

Om je Bongo te activeren, ga je naar www.mybongo.nl, of klik je op ‘Ik heb een Bongo' - 'Activeren'. 

Je vult je Bongonummer en de activeringscode in die je op de cadeaubon terugvindt. Klik vervolgens op ‘Bevestig’.

Vervolgens geef je je naam, voornaam en e-mailadres in. Alle andere gegevens zijn niet verplicht; een account aanmaken is enkel zinvol als je regelmatig en Bongo activeert. Selecteer vervolgens of je de nieuwsbrief wil ontvangen en ‘Activeer’.

Je krijgt de bevestiging dat je Bongo werd geactiveerd. Je kunt hier de lijst met partners consulteren en eventuele correcties bekijken. Je ontvangt de bevestiging van activering ook per e-mail. 

Je bon is nu klaar voor gebruik. Contacteer de partner van je keuze om een afspraak te maken. 

De website geeft aan: 'De bon is niet geactiveerd'

Het activeren van je Bongo houdt in dat er in het systeem wordt nagekeken of je Bongo correct geactiveerd werd bij de verkoop. De melding ‘de bon is niet geactiveerd’ kan verschillende oorzaken hebben.

  • De bon werd net aangekocht.  Het kan tot 72u duren voordat de bon effectief geactiveerd is. In de meeste gevallen gaat het om maximum 24u.
  • Je reserveerde al bij een partner: bij het maken van een reservering zal de partner het Bongonummer ingeven op onze website, waardoor de bon ook al geregistreerd staat als ‘niet geactiveerd’. Je hoeft niets te ondernemen en kan de gekozen activiteit laten doorgaan.
  • Er gebeurde een fout bij het scannen van de bon waardoor de bon niet actief is. Bij elke aankoop, passeert de Bongo via de kassa van het betrokken verkooppunt. Dat kassasysteem stuurt de nodige gegevens door naar ons opdat de verkochte Bongo kan geactiveerd worden. Als de Bongo niet actief is, wil dit zeggen dat er iets misliep in het verkooppunt. Daarom moeten we nagaan wat de historiek van je Bongo is. We willen weten rond welke periode de Bongo werd aangekocht en bij welke winkel. Een betaalbewijs geeft ons meteen alle nodige informatie. Stuur een mail met een betaalbewijs en alle nodige info naar InfoNL@smartbox-group.com 

De website geeft aan: 'Activeringscode niet correct'

Bekijk goed of je het juiste Bongo-nummer en de juiste activeringscode ingegeven. Deze moeten op exact dezelfde manier worden gekopieerd zoals deze op de voucher gedrukt staan. 

De website geeft aan: 'Bon niet in database gevonden'

Bekijk goed of je het juiste Bongo-nummer en de juiste activeringscode ingaf. Deze moeten op exact dezelfde manier worden gekopieerd zoals ze op de voucher gedrukt staan. 

ALLE ACTIVITEITEN

Lijstweergave

Close
Wij gebruiken cookies om onze website gebruiksvriendelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Sluit deze melding
Close

Vul hier jouw e-mail in om op de hoogte gebracht te worden wanneer de Bongo #BONGO# terug beschikbaar is.